مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 12:352023-01-19اجتماعي

کودکان بازمانده از تحصیل، شناسایی می شوند


معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: طرح شهید محمودوند با هدف شناسایی کودکان 6 تا یازده ساله بازمانده از تحصیل با راه اندازی سامانه ویژه ای در سراسر کشور شروع شده است.

- معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: طرح شهید محمودوند با هدف شناسایی کودکان 6 تا یازده ساله بازمانده از تحصیل با راه اندازی سامانه ویژه ای در سراسر کشور شروع شده است.

معصومه نجفی پازوکی پنجشنبه 29 دی در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار کرد: در سامانه شهید محمودوند با تعیین یک نفر به عنوان پیگیری کننده برای هر کودک شناسایی شده، دلایل بازماندگی از تحصیل و شرایط برگشت آنها به مدرسه و کلاس درس بررسی و تعیین تکلیف می شود.

وی افزود: تلاش می شود تا به صورت بسته های آموزشی و نذر آموزشی توسط معلمان داوطلب، کودکانی که شرایط تحصیل در مدارس را ندارند به چرخه آموزش برگردند.

نجفی پازوکی ادامه داد: در هفته کتاب سال جاری، 32 مدرسه ابتدایی سراسر کشور به کتابخانه های کلاسی با کتاب های منطبق با ساحت های شش گانه سند تحول بنبادین و متناسب با شرایط سنی دانش آموز و دارای نقشه مفهومی معلوم، تجهیز و بروز رسانی شده اند.

وی تاکید کرد: در سال تحصیلی جاری، در هر استان یک مدرسه ابتدایی شامل طرح تجهیز کتابخانه های کلاسی است که امیدواریم با همکاری خیران و دستگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودکان بازمانده از تحصیل، شناسایی می شوند

کودکان بازمانده از تحصیل، شناسایی می شوند