مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 13:002023-01-19سياسي

شهرداری ها در مسیر نرم افزاری فعال شوند


رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: شهرداری خارج از کالبد فیزیکی خود می تواند یک شهرنشینی آرام و همراه با امنیت را برای مردم ایجاد کند.

- ایسنا/قم رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: شهرداری خارج از کالبد فیزیکی خود می تواند یک شهرنشینی آرام و همراه با امنیت را برای مردم ایجاد کند.

مهدی سلیمی، رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور امروز پنج شنبه 29 دی ماه در حاشیه بازدید از سومین نمایشگاه مسجد جامعه پرداز، اظهار کرد: همکاری بنیاد هدایت با شهرداری ها و دهیاری ها می تواند اتفاقات خوبی را در مسیر اهداف نمایشگاه مسجد جامعه پرداز رقم بزند.

وی با اشاره به اینکه تمام شهروندان حدودا 70 درصد روز خود را با شهرداری در ارتباط هستند، مطرح کرد: شهرداری خارج از کالبد فیزیکی خود می تواند یک شهرنشینی آرام و همراه با امنیت را برای مردم ایجاد کند.

رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با بیان اینکه ارتباط گیری شهرداری ها با امامان محله می تواند این بعد امنیت را برای شهرداری ها تکمیل کند، عنوان کرد: بودجه ای شهرداری ها و دهیاری ها دریافت می کنند با هیچ سازمان دیگری قابل مقایسه نیست ولی متاسفانه این بودجه ها در مسیر سخت افزاری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری ها در مسیر نرم افزاری فعال شوند

شهرداری ها در مسیر نرم افزاری فعال شوند