مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 13:002023-01-19اجتماعي

تصمیمات جدید برای ادامه روند آموزشی مدارس خراسان جنوبی


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: از شنبه اول بهمن ماه سال جاری امتحانات دوره های متوسطه اول و دوم با اعلام مدیران مدارس از سر گرفته می شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: از شنبه اول بهمن ماه سال جاری امتحانات دوره های متوسطه اول و دوم با اعلام مدیران مدارس از سر گرفته می شود.

سیدعلیرضا موسوی نژاد، در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در هفته آینده، نحوه فعالیت مدارس ابتدایی، مراکز پیش دبستانی، مهد کودک ها و کودکستان های استان، با توجه به شرایط جوی و جغرافیایی هر شهرستان و منطقه، به مدیران آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق تفویض شده است.

وی افزود: با توجه به غیر حضوری شدن کلاس های درس در هفته جاری، امتحانات داخلی نوبت اول مدارس متوسطه دوره های اول و دوم از شنبه با توجه به اعلام مدیران مدارس از سر گرفته می شود.

موسوی نژاد بیان کرد: مدارس و ادارات آموزش و پرورش استان، با توجه به اُفت فشار گاز و لزوم صرفه جویی در مصرفه آن ملزم به استفاده از سوخت جایگزین برای گرم کردن کلاس ها هستند.

مدیرل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: همچنین 2 هزار و 919 دانش آموز دختر و پایه دوازدهم دوره دوم متوسطه درآزمون سراسری، در 6 شهرستان تحت نظارت آموزش و پرورش و 5 گروه آزمایشی با یکدیگر رقابت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیمات جدید برای ادامه روند آموزشی مدارس خراسان جنوبی

تصمیمات جدید برای ادامه روند آموزشی مدارس خراسان جنوبی