مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 13:002023-01-19اقتصادي

واحدهای تولیدی و کشاورزی مجهز به مشعل دوگانه سوز باشند


استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر ادامه صرفه جویی ها در مصرف گاز در بخش خانگی برای روزهای آینده، گفت: موج جدید سرما از هفته آینده استان را دربرمی گیرد و تا اواخر هفته ادامه خواهد داشت.

- جواد قناعت، در جلسه مشترک ستاد مدیریت بحران و ستاد مدیریت مصرف انرژی استان، ضمن تأکید بر ضرورت صرفه جویی در مصرف گاز، اظهار کرد: مدیران استان همان روند صرفه جویی در مصرف گاز که هفته قبل داشتیم را در دستور کار خود قرار دهند و مصوبات ستاد مدیریت بحران استان را برای اجرایی شدن جدی بگیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه موج سرمای جدید برای هفته آینده در راه است، گفت: شرکت گاز از امروز ورودی گاز به استان را برای ذخیره سازی در شبکه توزیع افزایش دادند تا در هفته آینده که هوا بسیار سرد می شود، دچار مشکلات کمتری باشیم اما باید بیشتر از قبل موضوع صرفه جویی در مصرف سوخت جدی گرفته شود.

استاندار با بیان اینکه واحدهای تولیدی، کشاورزی، صنعتی و سایر مواردی که از گاز استفاده می کردند در استان به سمت سوخت دوم و یا تعطیلی هدایت شدند تا در بخش خانگی مشکلی برای مردم پیش نیاید، افزود: همه باید برای گذر از موج دوم سرما که در هفته پیش رو، وارد استان می شود صرفه جویی را جدی بگیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای تولیدی و کشاورزی مجهز به مشعل دوگانه سوز باشند

واحدهای تولیدی و کشاورزی مجهز به مشعل دوگانه سوز باشند