مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 13:352023-01-19ورزشي

به اندازه 2 تیم بازیکن فوتسالی داریم که در شهرهای مختلف پراکنده اند  


نایب رییس هیات فوتبال کرمانشاه به پتانسیل بالای کرمانشاه در فوتسال بانوان و نداشتن یک تیم در لیگ اشاره کرد و گفت: به اندازه دو تیم بازیکن فوتسالی داریم که در شهرهای مختلف پراکنده اند.

- ایسنا/کرمانشاه نایب رییس هیات فوتبال کرمانشاه به پتانسیل بالای کرمانشاه در فوتسال بانوان و نداشتن یک تیم در لیگ اشاره کرد و گفت: به اندازه دو تیم بازیکن فوتسالی داریم که در شهرهای مختلف پراکنده اند.

سمیه علیی در جمع اعضای انجمن ورزشی نویسان استان، با اشاره به رشد فوتبال و فوتسال بانوان کرمانشاه در چندسال اخیر، اظهار کرد: در بحث فوتبال بانوان در کرمانشاه و بویژه در شهرستانها با مشکلاتی همچون در اختیار نداشتن زمین چمن برای توسعه این رشته مواجه ایم، اما در فوتسال شرایط بسیار بهتری وجود دارد، چراکه در هر شهرستان حداقل یک سالن ورزشی موجود است.

وی ادامه داد: خوشبختانه شرایط و تجهیزات در بخش فوتسال بانوان در کرمانشاه مساعد است و از طرفی ورزشکاران بسیار خوبی در این رشته داریم.

نایب رییس هیات فوتبال استان تصریح کرد: در سفر اخیر رییس فدراسیون فوتبال به استان ظرفیت های فوتسال بانوان را تشریح و خواستار حضور یک تیم از کرمانشاه در لیگ برتر شدم که این موضوع مورد موافقت آقای تاج قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به اندازه 2 تیم بازیکن فوتسالی داریم که در شهرهای مختلف پراکنده اند  

به اندازه 2 تیم بازیکن فوتسالی داریم که در شهرهای مختلف پراکنده اند