مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 14:052023-01-19حوادث

اسکیمری های چهارباغ دستگیر شدند


با تلاش ماموران پلیس فتای استان البرز، اعضای باند 4 نفره کلاهبرداری اسکیمری که اقدام به کپی برداری از کارت بانکی 619 نفر از شهروندان کرده بودند، - رسول جلیلیان، رییس پلیس فتای استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به پلیس فتا و اعلام برداشت غیرمجاز از حساب بانکی شان در حالی که کارت بانکی در اختیار خود آنها بوده، بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در همان بررسی های اولیه انجام کلاهبرداری اسکیمری از مال باختگان محرز شد، افزود: بلافاصله تراکنش های صورت گرفته حساب بانکی مال باختگان در بازه زمانی وقوع کلاهبرداری بررسی و مشخص شد که همگی آنها در آن بازه اقدام به خرید میوه از فروشندگان میوه دوره گرد در چهارباغ کرده اند.

رییس پلیس فتای استان البرز اضافه کرد: در ادامه تحقیقات ماموران با انجام اقدامات کارشناسی رد پای یکی از کلاهبرداران اسکیمری سابقه دار را در پرونده های مفتوح مشاهده و با تحت نظر قرار دادن تحرکات نامبرده، هویت 3 نفر دیگر از اعضای 4 نفره باند کلاهبرداری را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری هر 4 کلاهبردار با دستور مقام قضایی، گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان اطلاعات 619 کارت بانکی هک شده کشف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکیمری های چهارباغ دستگیر شدند

اسکیمری های چهارباغ دستگیر شدند