مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 14:302023-01-19سياسي

جنگ نرم دشمنان بسیار پیچیده تر از دوران دفاع مقدس است


فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با بیان این که جنگ نرم دشمنان بسیار پیچیده تر از جنگ سخت دوران دفاع مقدس است، گفت: دشمنان با سرمایه گذاری کلان و استفاده از ابزار رسانه می خواهند با القای ناامیدی در جامعه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سردار غلامحسین محمدی اصل ظهر امروز در اجلاسیه مجمع بسیج استان اردبیل اظهار کرد: جنگ نرم دشمنان بسیار پیچیده تر از جنگ سخت دوران دفاع مقدس است و دشمنان با سرمایه گذاری کلان و استفاده از ابزار رسانه می خواهند با القای ناامیدی در جامعه، به اهداف پلید و شوم خود برسند.

وی افزود: امروز امنیت، آرامش، اقتدار، سربلندی و سرافرازی تمامی مردم و استقلال کشور امروز مدیون و مرهون فداکاری ها و خون شهدای والامقام است و وظیفه ما در قبال اهداف و آرمان شهدا بسیار سنگین است.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل ادامه داد: امروز هرچه در مسیر خدمتگزاری که یکی از دغدغه های جدی شهدا بود، تلاش کنیم باز هم کم است و باید بیش تر در این راستا قدم برداریم.

محمدی اصل بیان کرد: روحیه جهادی، ایمان راسخ و بصیرت بسیجیان ستودنی است و بسیجیان مصداق آیه کوثر و پیش برنده و بالنده هستند و هر کجا نیاز جامعه است حضور جدی دارند و در صحنه های حساس و خطرناک تا پای جان در راه انقلاب و ولایت فقیه آمادگی خود را ثابت کرده اند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ نرم دشمنان بسیار پیچیده تر از دوران دفاع مقدس است

جنگ نرم دشمنان بسیار پیچیده تر از دوران دفاع مقدس است