مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 14:552023-01-19سياسي

فاز نخست الگوی کشت در پایان دولت سیزدهم در مازندران اجرا می شود


معاون وزیر و رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی گفت: انتظار داریم در پایان دولت سیزدهم فاز نخست الگوی کشت را در مازندران اجرایی کنیم که مهم ترین دستاورد آن در کنار تحقق امنیت غذایی، - ایسنا/مازندران معاون وزیر و رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی گفت: انتظار داریم در پایان دولت سیزدهم فاز نخست الگوی کشت را در مازندران اجرایی کنیم که مهم ترین دستاورد آن در کنار تحقق امنیت غذایی، افزایش درآمد کشاورزان است و به دنبال ارزان سازی تولید هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی جهادکشاورزی مازندران، سیدمجتبی خیام نکویی در دیدار با آیت الله محمدی لایینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران، گفت: مازندران یکی از استان هایی است که در بخش کشاورزی جایگاه ویژه ای دارد و این ظرفیت، ظرفیتی است که انتظار ما بیشتر از آن است.

وی افزود: در تدوین الگوی کشت که برای تمام کشور طراحی شده است ظرفیت های بسیار زیادتری از ظرفیت حاضر و نقش مازندران در امنیت غذایی لحاظ شده است.

خیام نکویی با بیان اینکه امنیت غذایی مسئله درجه یک کشور است و الگوی کشت و بهره وری در مصرف آب از شاخصه های امنیت غذایی است، ادامه داد: مازندران استان 14 کشور در رونمایی الگوی کشت است تا متناسب با نیازهای کشور بتواند الگوی کشت را با مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز نخست الگوی کشت در پایان دولت سیزدهم در مازندران اجرا می شود

فاز نخست الگوی کشت در پایان دولت سیزدهم در مازندران اجرا می شود