مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 15:102023-01-19بين الملل

رسوایی جاسوسی از نقل و انتقالات مالی آمریکایی ها


سناتور سرشناس آمریکایی از وزارت دادگستری کشورش خواست تا دسترسی نهادهای مجری قانون به پایگاه داده بیش از 150 میلیون نقل و انتقال پول را که به گفته او بر اقلیت ها و افراد کم درآمد به شکلی نامتناسبی اثر می گذارد، - بررسی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، سناتور ران وایدن از دموکرات های ایالت اورگان آمریکا چهارشنبه گفت، نهادهای اجرای قانون ایالات متحده بدون نظارت دادگاه به حجم بزرگی از اطلاعات مرتبط به نقل و انتقالات وجوه دسترسی دارند.

دفتر این سناتور دموکرات به مدت یک سال در حال بررسی این برنامه نظارتی انبوه بوده و دریافته است که صدها سازمان مجری قانون به پایگاه داده انتقال پول دسترسی دارند که در داخل یک سازمان غیرانتفاعی آریزونا معروف به مرکز تجزیه و تحلیل سوابق تراکنش (TRAC) قرار دارد.

این پایگاه داده، به عنوان بخشی از توافقنامه پولشویی در سال 2014 بین دفتر دادستان کل آریزونا و شرکت خدمات مالی وسترن یونین (WU.

N) ایجاد شد.

در نامه سناتور وایدن به مایکل هوروویتز، بازرس کل وزارت دادگستری آمریکا همچنین آمده است که وزارت امنیت داخلی ایالات متحده(DHS) و یکی از واحدهای فرعی آن موسوم به تحقیقات امنیت داخلی (HSI)، عناصر کلیدی برنامه نظارتی را در طی یک جلسه توجیهی فوریه 2022 از او پنهان کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسوایی جاسوسی از نقل و انتقالات مالی آمریکایی ها

رسوایی جاسوسی از نقل و انتقالات مالی آمریکایی ها