مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 15:402023-01-19اقتصادي

باغ های مرکبات مازندران شناسنامه دار می شوند


استاندار مازندران مبنای استاندارد سازی محصولات کشاورزی را فرایند دانش بنیان از مبدا تا مقصد دانست و گفت: دولت سیزدهم در نخستین گام شناسنامه دار کردن باغ ها را که مورد توقع کشورهای هدف محصولات صادراتی کشاورزی است کلید زد و در مازندران نیز این طرح آغاز شد.

- ایسنا/مازندران استاندار مازندران مبنای استاندارد سازی محصولات کشاورزی را فرایند دانش بنیان از مبدا تا مقصد دانست و گفت: دولت سیزدهم در نخستین گام شناسنامه دار کردن باغ ها را که مورد توقع کشورهای هدف محصولات صادراتی کشاورزی است کلید زد و در مازندران نیز این طرح آغاز شد.

سید محمود حسینی پور امروز در همایش نوآوری بهره وری در حوزه کشاورزی اظهار کرد: رقابت بین تولید و عرضه محصولات کشاورزی در دنیا به عنوان یک اصل به وجود آمده است ما نیز چاره ای جز بهره وری تولیدات محصولات کشاورزی نداریم.

وی با اشاره به اینکه دنیا در حالت رقابت عرضه و تقاضای تولیدات است، افزود: جهان همواره محل رقابت عرضه و تقاضای محصولات مختلف به خصوص محصولات غذایی و کشاورزی است.

همانطور که امروز در صنعت خودرو سازی رقابت در دنیا بسیار بالا است.

استاندار مازندران مبنای استاندارد سازی محصولات کشاورزی را فرایند دانش بنیان از مبدا تا مقصد دانست و گفت: دولت سیزدهم در نخستین گام شناسنامه دار کردن باغ ها را که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باغ های مرکبات مازندران شناسنامه دار می شوند

باغ های مرکبات مازندران شناسنامه دار می شوند