مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 15:452023-01-19سياسي

رتبه بندی معلمان، حراست از جایگاه آنان است


نماینده ولی فقیه در استان گیلان، زندگی مادی معلمان و فرایند اخلاقی آنان را با اهمیت خواند و گفت: رتبه بندی معلمان در واقع حراست از جایگاه معلمان است و در عین حال حریم معلم باید حفظ شود.

- آیت الله رسول فلاحتی امروز در دیدار با وزیر آموزش و پرورش با اشاره به فرا رسیدن ماه رجب، مدرسه را زیربنای فرهنگ، تمدن و ساختار انسانی دانست و اظهار کرد: در جذب و پذیرش معلمان و مربیان باید نهایت دقت صورت گیرد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه زیربناهای آموزشی باید مورد توجه باشد تصریح کرد: بعد از انقلاب اسلامی اگر در بخشی ریزش داشته ایم ناشی از ضعف های ما و مربیان بوده است.

آیت الله فلاحتی با اشاره به ضرورت تلاش برای فراهم کردن مقدمات تمدن اسلامی ابراز افرود: تربیت دختران و پسران برای آینده موضوعی است که باید مورد توجه باشد و برای تمدن اسلامی به انسان هایی نیاز داریم که ذوب در اسلام باشند.

امام جمعه رشت زندگی مادی معلمان و فرایند اخلاقی آنان را با اهمیت خواند و افزود: رتبه بندی معلمان در واقع حراست از جایگاه معلمان است و در عین حال حریم معلم باید حفظ شود.

وی با اشاره به جایگاه علم در زندگی انسان خاطرنشان کرد: از شخصیت های برجسته حوزوی برای ارتقاء آموزش و پرورش استفاده شود و افرادی را تربیت کنید که به فکر حکومت دینی باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه بندی معلمان، حراست از جایگاه آنان است

رتبه بندی معلمان، حراست از جایگاه آنان است