مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 16:152023-01-19اقتصادي

فولاد هرمزگان بنگاه نمونه اقتصادی در حمایت از طرح های دانش بنیان


شرکت فولاد هرمزگان به عنوان یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان و صادرکنندگان فولاد در کشور، حمایت از طرح های دانش بنیان و نیز ایده های برتر در دستور کار قرار داده و مقرر شده است هم به صورت مادی و هم معنوی از نخبگان برتر استان هرمزگان پشتیبانی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، در راستای امضای سه تفاهم نامه همکاری فولاد هرمزگان با روسای مراکز علمی و دانشگاهی استان هرمزگان گفت وگویی انجام شده که در ادامه خواهید خواند.

 در سومین نمایشگاه تخصصی محصولات دانش بنیان، فناور و اکوسیستم نوآوری استان هرمزگان سه تفاهم نامه با عنوان تدوین تازه های علمی و تکنولوژی، طراحی و ساخت پرینتر سه بعدی و حمایت از 10 طرح برتر خلاق و نوآور به ترتیب با جهاد دانشگاهی هرمزگان، دانشگاه هرمزگان و پارک علم و فناوری استان هرمزگان امضا شد.

در این رابطه، محمد صادقی رییس دانشگاه هرمزگان ضمن قدردانی از مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان به دلیل رویکرد حمایتی ایشان از مراکز علمی و پژوهشی در راستای فراهم کردن فرصت شکوفایی توانایی های داخلی و استفاده از ظرفیت های بومی استان هرمزگان، با اشاره به تفاهم نامه امضا شده، بیان کرد: این تفاهم نامه در دو محور آموزشی و پژوهشی به امضا رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فولاد هرمزگان بنگاه نمونه اقتصادی در حمایت از طرح های دانش بنیان

فولاد هرمزگان بنگاه نمونه اقتصادی در حمایت از طرح های دانش بنیان