مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 16:362023-01-19اجتماعي

افتتاح 1401 خانه محیط زیستی تا پایان سال/فرصتی برای پیگیری مطالبات زیست محیطی مردم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، نورالله مرادی معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به افتتاح خانه های محیط زیست اظهار کرد: این خانه ها بستر اصلی برای مطالبه گری ، گفت و گو و حل مشکلات محیط زیست هر منطقه است و این فرصت را برای همه مردم فراهم می کنند تا دغدغه های محیط زیست، سلامت و حفظ محیط زیست مبتنی بر معیارها و استانداردهای متعالی هر منطقه، مطرح شود.

وی خانه محیط زیست را خانه همه مردم دغدغه مند نسبت به محیط زیست خواند و گفت: تاسیس این خانه ها را باید به فال نیک گرفت چرا که باید گفت وگو و حرف های یکدیگر را تحلیل و آنالیز کنیم و از دل آنها به راهکارهایی برای حل معضلات و مشکلات محیط زیست برسیم.

معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست همچنین با اشاره به اینکه استان در تحقق تاسیس خانه های محیط زیست با مشارکت مردم و نهادهای آموزشی و فرهنگی پیشرو بوده است، گفت: زنجان بستر تمدن محیط زیستی است، تعمق در محیط زیست این شهر، به بهترین شکل ممکن آینده نگری پیشینیان این سرزمین را به ما نشان می دهد.

وی افزود: زنجان همواره بستر حمایت از محیط زیست بوده و همواره بزرگانی از بدو شکل گیری تمدن در این منطقه، فهم آمایش سرزمین و چگونگی حفاظت محیط زیست و راه های مقابله با بحران های ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 1401 خانه محیط زیستی تا پایان سال/فرصتی برای پیگیری مطالبات زیست محیطی مردم

افتتاح 1401 خانه محیط زیستی تا پایان سال/فرصتی برای پیگیری مطالبات زیست محیطی مردم