مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 16:462023-01-19سياسي

179 هزار کودک بازمانده از تحصیل وجود دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، معصومه نجفی پازوکی معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر در استانداری با اشاره به جایگاه ویژه اجتماعی آموزش و پرورش در جامعه اظهار داشت: جامعه فرهنگی معتمد مردم هستند و این ظرفیت عظیم اجتماعی در همه عرصه ها توانسته اند نقش آفرینی کنند.

وی افزود: تجربه نشان داد در اغتشاشات اخیر، بی توجهی در حوزه آموزش و پرورش در تمام ابعاد شامل مسائل تربیتی، آموزشی و گفتمان سازی، خروجی آن نوجوانانی می شود که ابزار سوء استفاده دشمنان قرار می گیرند.

نجفی در خصوص اهمیت شفاف سازی مسائل و مشکلات موجود خاطرنشان کرد: یکی از مسائلی که به خوبی شفاف سازی شده مسئله کودکان بازمانده از تحصیل در بازه سنی 6 تا 11 ساله بود که بر اساس اطلاعات از ثبت احوال و سامانه سیدا در حوزه ابتدایی، 179 هزار کودک بازمانده از تحصیل در کشور وجود دارد که برای پیگیری این بچه ها در کل استان ها یک شخص پیگیری کننده قرار داده شده و این شخص وظیفه دارد بچه را پیدا کند و به وضعیت آن بچه رسیدگی و اطلاعات مربوط به آن بچه را بارگذاری کند.

  معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه بحث بازماندگان تحصیل در سه فاز شناسایی، جذب و نگه داشت انجام می شود تصریح کرد: در فاز اول شناسایی و تعیین شدن پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

179 هزار کودک بازمانده از تحصیل وجود دارد

179 هزار کودک بازمانده از تحصیل وجود دارد