مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 16:502023-01-19سياسي

اقدام اخیر پارلمان اروپا علیه سپاه تاثیر عملی نخواهد داشت


یک کارشناس مسائل بین الملل با اشاره به تصمیم امروز پارلمان اروپا مبنی بر تروریستی نامیدن سپاه پاسداران اسلامی اظهار کرد: این اقدام در چارچوب فشار روانی و تحت تاثیر قرار دادن فضای اقتصادی ایران صورت گرفته ولی تاثیر عملی نخواهد داشت.

- یک کارشناس مسائل بین الملل با اشاره به تصمیم امروز پارلمان اروپا مبنی بر تروریستی نامیدن سپاه پاسداران اسلامی اظهار کرد: این اقدام در چارچوب فشار روانی و تحت تاثیر قرار دادن فضای اقتصادی ایران صورت گرفته ولی تاثیر عملی نخواهد داشت.

سید رضا صدرالحسینی در گفت وگو با ایسنا، با بیان این که شاهد فعالیت نظام سلطه و تقسیم کار بین آنها برای فشار به ایران هستیم تصریح کرد: اروپایی ها که در سال های اخیر در این عرصه در حاشیه نقش بازی می کردند اکنون در میدان به صورت جدی تر حضور پیدا کرده اند و در همین چارچوب به نظر می رسد که نظام سلطه به دنبال ایجاد جنگ همه جانبه و ترکیبی علیه جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان این که در همین چارچوب شاهد آرایش جدیدی از سوی ارکان نظام سلطه هستیم تصریح کرد: به نظرم مهم است که در این ارتباط چند موضوع را مورد توجه قرار دهیم یکی از موضوعات که باعث افزایش این فشارها و آرایش جدید شده شکست تحریم های حداکثری علیه ایران در طی سال های اخیر است از طرف دیگر شکست اغتشاشات اخیر در ایر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام اخیر پارلمان اروپا علیه سپاه تاثیر عملی نخواهد داشت

اقدام اخیر پارلمان اروپا علیه سپاه تاثیر عملی نخواهد داشت