موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - آژانس بين المللي انرژي اتمي - آژانس بين المللي انرژي - انتخابات رياست جمهوري - آژانس بين المللي - پوران كاوه - زمان دربي - محمد الدعايه - جريان هاي افراطي - شهر خودرو مشهد - كريستيانو جيونتولي - زندانيان زن - محمدتقي نظرپور - رييس مركز ملي فرش ايران - خانواده شهداي هسته اي - شهر مريانج - حذف تيم - آزادسازي سواحل مازندران

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 17:102023-01-19سياسي

برای موفقیت بر تمدن غرب باید معبر دشمن را تشخیص دهیم


برای موفقیت در میدان نبرد علیه طوفان های طغیان گر غرب باید معبر دشمن را به خوبی بشناسیم و تشخیص دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی عصر امروز در دوازدهمین جشنواره مالک اشتر استان همدان، با بیان اینکه حضور در جمع بسیجیان نشاط آور است، اظهار کرد: مجموعه بسیج یکی از پرظرفیت ترین تشکل ها در عرصه فرهنگ و خدمات اجتماعی است که می تواند بسیار تاثیرگذار باشد.

وی با اشاره به اینکه مجموعه ای از افراد و نیروهای کارآمد و مومن در این جمع حضور دارند، گفت: باید با استفاده از این ظرفیت و افزایش انسجام و هم افزایی شاهد فعالیت های بیشتری در این بخش باشیم.

امام جمعه همدان با بیان اینکه امروز به معنای واقعی کلمه، جریان حق وارد عرصه مبارزه با جریان باطل شده است، یادآور شد: در طول تاریخ این تقابل وجود داشته اما کم تر زمانی بوده که شاهد این هجمه ها علیه جبهه حق باشیم.

وی با اشاره به اینکه جریان شیعه و حکومت اسلامی وارد نبردی تمام عیار با تمدن غربی شده است، خاطرنشان کرد: راه موفقیت در این میدان، این است که باور کنیم این خداست که غلبه و پیروزی بر دشمن را ایجاد می کند.

شعبانی با تأکید بر اینکه هر چه اعتقادات ما قوی تر باشد، قطعا تیرهای ما بیشتر به هدف خواهد خورد گفت: این جشنواره نیز هدفی الهی در ورای تمام این اهداف دارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای موفقیت بر تمدن غرب باید معبر دشمن را تشخیص دهیم

برای موفقیت بر تمدن غرب باید معبر دشمن را تشخیص دهیم