مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 17:302023-01-19اجتماعي

زمین دارای کاربری آموزشی در فردیس نایاب است


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس البرز گفت: استان البرز محرومترین استان و فردیس محرومترین شهرستان به لحاظ سرانه آموزشی در سطح کشور است و مشکل عمده مدرسه سازی در البرز و به ویژه فردیس کمبود زمین دارای کاربری آموزشی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در فردیس، محسن پورگلیان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس البرز  در حاشیه مراسم کلنگ زنی  آغاز احداث  600 کلاس در کشور که امروز پنجشنبه  در فردیس برگزار شد،  با اشاره به محرومیت فردیس در سرانه آموزشی، بیان کرد: انتخاب شهرستان فردیس به عنوان نقطه آغاز احداث 600 کلاس درس در کشور به دلیل این بود که به لحاظ سرانه آموزشی،  البرز محرومترین استان و فردیس محرومترین شهرستان در سطح کشور است.

وی افزود: از ابتدای سال تا کنون 6 باب  مدرسه توسط اداره کل نوسازی مدارس به آموزش و پرورش تحویل داده شده است که در مجموع  8 هزار متر  زیربناست  که می تواند 6 هزار دانش آموز را پذیرا باشد.

طی هفته های آینده نیز حدود 5 پروژه مدرسه سازی در البرز کلنگ زنی خواهد شد.

این مقام مسؤول یادآور شد:  مشکل عمده  ما در البرز به ویژه فردیس همچنان مشکل کمبود زمین با کاربری آموزشی است و در این راستا نیازمند کمک مردم و دولت هستیم تا بتوانیم مشکلات کمبود فضای آموزشی در البرز و فردیس را مرتفع کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمین دارای کاربری آموزشی در فردیس نایاب است

زمین دارای کاربری آموزشی در فردیس نایاب است