مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 17:452023-01-19سياسي

هیچ محدودیتی برای اعطای تسهیلات اشتغال نداریم


معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه دولت برای افزایش ظرفیت اشتغال ایثارگران کاری گسترده انجام داده است گفت: - در یک سال گذشته در کل کشور برای استخدام 33 هزار فرزند شهدا و جانبازان 70 درصد نزدیک به 8000 نفر را به استخدام دولتی درآورده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی در دیدار نماینده ولی فقیه استان خوزستان با اشاره به اینکه از سال گذشته اعتبار تخصیص یافته به عنوان تسهیلات اشتغال هفت برابر شده توضیح داد: اگر فردی بخواهد کار جدیدی را شروع کند و اشتغال داشته باشد هیچ محدودیتی برای اعطای تسهیلات به او نداریم.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه های مهم دولت برای ایجاد اشتغال اعطای تسهیلات با سود چهار درصد است گفت: به همین منظور 150 میلیون تومان به شغل های خرد و 300 میلیون تومان به متقاضیان برای ایجاد شغل های کلان وام خواهیم داد.

او افزود: با توجه به درخواست ها می توانیم 400 تا 500 میلیارد تومان نیز به متقاضیان برای ایجاد شغل های کلان وام دهیم اما منوط به اینکه حتما ایثارگر باشند.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه مشکلات این حوزه با استخدام دولتی برطرف نمی شود تصریح کرد: به رغم تلاش همکاران برای استعدادیابی، آموزش و هدایت شغلی متاسفانه تا به حال فرهنگ کارآفرینی رواج پیدا نکرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ محدودیتی برای اعطای تسهیلات اشتغال نداریم

هیچ محدودیتی برای اعطای تسهیلات اشتغال نداریم