مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 18:452023-01-19اقتصادي

برندگان روز نخست هفته یازدهم کورس سوارکاری گنبدکاووس


رییس هیئت سوارکاری گلستان از پایان روز نخست هفته یازدهم مسابقات سوارکاری کورس پاییزه زمستانه گنبدکاووس خبر داد و گفت: در پایان روز نخست رقمی معادل 4 میلیارد و 310 میلیون ریال جایزه به برندگان اول تا سوم اهدا شد.

- ناصر رزاقیان عصر پنج شنبه 29 دی 1401 در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه روز نخست هفته یازدهم کورس پاییزه زمستانه گنبدکاووس در یک هوای آفتابی از ظهر امروز آغاز و لحظاتی پیش پایان یافت، اظهار کرد: در روز اول 77 رأس اسب با هم به رقابت پرداختند که در مجموع رقمی معادل 4 میلیارد و 310 میلیون ریال به مالکان، مربیان و چابکسواران اسب های اول تا سوم اهدا شد.

رییس هیئت سوارکاری گلستان با تأکید بر اینکه در این روز اسب هایی از نژادهای ترکمن، دوخون و تروبرد در 7 کورس شامل 5 دور هزار متری و 2 دور هزار و 200 متری در مجموعه سوارکاری این شهرستان با هم به رقابت پرداختند، افزود: امروز هزاران نفر با حضور در مجموعه سوارکاری گنبدکاووس مسابقات را از نزدیک تماشا کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رقابت در دور نخست بین 11 رأس اسب بیش از سه سال نژاد ترکمن هندیکاپ کلاس 6 به مسافت هزار متر برگزار شد و اسب محک سعادت اول شد و اسب های اسپارتاکوس ترکان و سردار سلیم مقام دوم و سوم را کسب کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برندگان روز نخست هفته یازدهم کورس سوارکاری گنبدکاووس

برندگان روز نخست هفته یازدهم کورس سوارکاری گنبدکاووس