مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 18:552023-01-19سياسي

انعکاس دستاوردهای نظام به مردم ضروری است


معاون سیاسی، اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: امید آفرینی در سطح جامعه بخشی از جهاد تبیین است و همکاری و هم افزایی در انعکاس دستاوردهای نظام اسلامی و خدمات انجام شده به مردم در این راستا ضروری است.

- رضا ابراهیمی 29 دی ماه در جلسه شورای اطلاع رسانی آذربایجان غربی با اشاره به فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی ، این ایام را فرصتی مغتنم دانست تا دستاوردهای نظام در عرصه های عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و سایر حوزه ها از سوی متولیان امور برای مردم اطلاع رسانی و بیان شود.

ابراهیمی با بیان اینکه شورای اطلاع رسانی در زمینه سیاستگذاری برای نحوه انعکاس دستاوردهای نظام به مردم از سوی مدیران اجرایی وظیفه مهمی برعهده دارد، اضافه کرد: تشویق دستگاه های دولتی به انعکاس دستاوردها در ایام و فرصت های مناسب نباید مورد غفلت واقع شود و تولید محتوای مناسب در ایام دهه فجر در زمینه خدمات دولت و نظام اسلامی به مردم به عنوان حامیان و صاحبان اصلی آن باید مورد توجه جدی مسوولان و دستگاه ها با کمک رسانه ها باشد.

ابراهیمی تاکید کرد: به رغم مشکلات اقتصادی و مالی متعدد، دولت خدمات ارزنده ای انجام داده در حالیکه به علت عدم تبیین این اقدامات مغفول و مسکوت مانده و مردم اطلاعی از آنها ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعکاس دستاوردهای نظام به مردم ضروری است

انعکاس دستاوردهای نظام به مردم ضروری است