مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 20:002023-01-19اقتصادي

استاندار فارس: فراهم کردن زمینه بازگشت حاشیه نشینان شیراز به روستاها ضروری است


در حال حاضر13 هزار خانوار در اطراف کلانشهر شیراز و خارج از طرح هادی روستایی سکونت دارند که زمینه بازگشت آنها به روستاها باید فراهم شود.

- به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمدهادی ایمانیه امروز در حاشیه جلسه بررسی روند پیشرفت مصوبات روستای خاتونک شیراز، اظهار داشت: باید بسته پیشنهادی برای این خانواده ها تدوین شود تا آنها برای بازگشت به مراکز روستاها تشویق و ترغیب شوند.

وی با بیان اینکه در صورت تقویت روستاها، افراد خارج از محدوده روستا و حاشیه نشین به درون روستا باز می گردند، افزود: باید تمام تلاش ها بر جلوگیری از مهاجرت به حاشیه شهر شیراز متمرکز شود و این کار با تقویت زیرساخت های روستایی ممکن خواهد شد.

استاندار فارس با اشاره به تصویب 9 مصوبه برای حل مشکلات مردم روستای خاتونک گفت: برای بهسازی معابر این روستا مبلغ 40 میلیارد ریال در نظر گرفته شده که تاکنون 20 میلیارد ریال آن هزینه شده و مابقی نیز تا پایان امسال تامین خواهد شد که این مهم به بهسازی 90 درصد از معابر این روستا منتهی خواهد شد.

ایمانیه با بیان اینکه همچنین بنا است که یک مجتمع فرهنگی ورزشی بر اساس تفاهم نامه اداره کل ورزش و جوانان فارس و یک فرد خیر در روستای خاتونک ساخته شود، گفت: به منظور کاهش بوی نامطبوع رودخانه مجاور روستای خاتونک، مقرر شد که شرکت آب منطقه ای ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار فارس: فراهم کردن زمینه بازگشت حاشیه نشینان شیراز به روستاها ضروری است

استاندار فارس: فراهم کردن زمینه بازگشت حاشیه نشینان شیراز به روستاها ضروری است