مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 21:452023-01-19ورزشي

وزیر ورزش و جوانان: رشد مدال آوری بانوان از هفتاد درصد عبور کرده است


لوسین گوارا آگوئرو وزیر جوانان نیکاراگوئه به همراه اوساک لنین براوو سفیر نیکاراگوئه در ایران با حضور در وزارت ورزش و جوانان با دکتر سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان کشورمان دیدار کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه جامعه خبرگزاری فارس، وزیر ورزش و جوانان کشورمان در دیدار با وزیر جوانان نیکاراگوئه با بیان این که در دنیای امروز تفکر جوان باوری و جوان یاوری حاکم است، اظهار داشت: ما اعتقاد داریم مرکز ثقل، کالبد نشاط و آینده سازان هر جامعه، جوانان هستند.

سید حمید سجادی در این دیدار ضمن خیر مقدم به مهمانان گفت: امیدوارم این دیدار سر فصل جدیدی در روابط دو کشور در حوزه ورزش و جوانان ایجاد کند.

سجادی با بیان این که در دنیای امروز تفکر جوان باوری و جوان یاوری حاکم است، اظهار داشت: ما اعتقاد داریم مرکز ثقل، کالبد نشاط و آینده سازان هر جامعه، جوانان هستند.

وی ادامه داد: حوزه جوانان وزارت ورزش و جوانان ایران در چهار قسمت کلان موضوعات جوانان را دنبال می کند.

سجادی افزود: در بخش ان جی او ها یا تشکل های مردم نهاد، حدود 4200 تشکل فعال جوانان داریم و علاوه بر این بیش از چهل هزار تشکل و گروه مردمی در کشور داریم که در حوزه های مختلف مثل سازندگی و عمران، بلایای طبیعی مثل سیل، زلزله و حریق ها این گروه ها بسیار فعال هستند و به مردم کمک می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ورزش و جوانان: رشد مدال آوری بانوان از هفتاد درصد عبور کرده است

وزیر ورزش و جوانان: رشد مدال آوری بانوان از هفتاد درصد عبور کرده است