مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 22:002023-01-19ورزشي

از محل اعتبارات در اختیار نمایندگان توجه ویژه ای به سیروان شده است


نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: تا کنون بخش قابل توجهی از 72 میلیارد اعتبار محل مسئولیت اجتماعی نفت، پول در اختیار نمایندگان و هدفمندی یارانه ها را به سیروان اختصاص داده ام.

- دکتر سارا فلاحی در جلسه شورای اداری سیروان اظهار کرد: تا کنون بخش قابل توجهی از 72 میلیارد اعتبار محل مسئولیت اجتماعی نفت، پول در اختیار نمایندگان و هدفمندی یارانه ها را به سیروان اختصاص داده ام و از 2 میلیارد و هشتصد میلیون پولی که برای تهیه چمن مصنوعی به آموزش و پرورش اختصاص دادم که چمن مصنوعی مدارس فضیلت و جانبازان سیروان در زمره مدارس مشمول تخصیص مذکور است.

وی با اشاره به تلاش هایش جهت حل مشکل آنتن دهی روستاها و حل مشکل گازکشی روستای توریستی سراب کلان، تصریح کرد: در حوزه پمپاژهای کشاورزی طبق مصوبات سفر کمیسیون کشاورزی به ایلام 1000 میلیارد برای تامین اعتبار پمپاژهای کشاورزی استان مصوب شده است و در صورت تحقق، مشکلات پمپ های سیروان هم حل خواهد شد.

در این جلسه مدیر ورزش شهرستان سیروان عنوان کرد: دکتر فلاحی به حوزه ورزش 3 میلیارد نقدی از محل مسئولیت اجتماعی نفت اعتبار داده و یک تشک کشتی و سایر اقلام ورزشی را در اختیار شهرستان قرار داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از محل اعتبارات در اختیار نمایندگان توجه ویژه ای به سیروان شده است

از محل اعتبارات در اختیار نمایندگان توجه ویژه ای به سیروان شده است