مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 22:402023-01-19سياسي

تخصیص 90 درصدی اعتبارات به گیلان در سال جاری


استاندار گیلان از تخصیص 90 درصدی اعتبارات به استان گیلان در سال جاری خبر داد و گفت: با همکاری دولت و مجلس شورای اسلامی در سال جاری 90 در بودجه و اعتبارات تعلق گرفته به استان گیلان تخصیص پیدا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی امشب در مراسم یادواره 437 شهید شهرستان بندرانزلی در مصلی این شهر با بیان اینکه مردم شهرستان دلاور و شهیدپرور بندر انزلی همواره پای کار انقلاب هستند، اظهار کرد: وظیفه خود میدان به محضر ریاست مجلس شورای اسلامی سلام و خیر مقدم بگویم که دعوت مردم گیلان و خانواده شهدا را لبیک گفتند.

  وی وجود هشت هزار شهید گلگون کفن در استان گیلان را نشان دهنده ولایتمداری مردم گیلان دانست و گفت: وجود 437 شهید سرافراز شهرستان بندرانزلی و هشت هزار شهید استان گیلان نشان دهنده دلاوری مردم گیلان در دوران دفاع مقدس، دفاع از حریم اهل بیت و امنیت کشور است.

  استاندار گیلان با تاکید بر لزوم توجه به راه شهدا و امامین شهدا در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی افزود: کسانی که به پرودگار، ولایت و شهدا لبیک بگویند جاودانه خواهند ماند که نمونه بارز این امر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی می باشد.

  عباسی با اشاره به رشد و بالندگی استان گیلان در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی بیان کرد: امروز در استان گیلان شا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 90 درصدی اعتبارات به گیلان در سال جاری

تخصیص 90 درصدی اعتبارات به گیلان در سال جاری