مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 23:502023-01-19سياسي

لزوم استفاده از ظرفیت هنرمندان و اهالی قلم در برنامه های دهه فجر


معاون فرهنگی، مطبوعات و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بر استفاده از ظرفیت های هنرمندان، شاعران، نویسندگان و اهالی رسانه و فعالان قرآنی در شهرستان ها برای اجرای برنامه های دهه مبارک فجر در استان تأکید کرد.

- ایسنا/لرستان معاون فرهنگی، مطبوعات و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بر استفاده از ظرفیت های هنرمندان، شاعران، نویسندگان و اهالی رسانه و فعالان قرآنی در شهرستان ها برای اجرای برنامه های دهه مبارک فجر در استان تأکید کرد.

اعظم روانشاد بیست و نهم دی ماه در جلسه شورای اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان که در سالن شهید حیدریان برگزار شد، اظهار کرد: در دولت انقلابی، فرهنگ پیش زمینه تحقق پیشرفت در تمام حوزه هاست.

وی بیان کرد: فرهنگ در کنار مسائل مختلف کشور قرار گرفته است تا اسباب رشد و تعالی سایر حوزه ها فراهم شود.

این مسئول افزود: منظومه فکری مقام معظم رهبری بر پایه فرهنگ بنا شده و بر همین اساس دولت انقلابی حوزه فرهنگ را هم عرض اقتصاد، سیاست و امنیت تلقی نمی کند؛ بلکه در کنار آن هاست.

روانشاد با اشاره به اینکه در آستانه دهه مبارک فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی قرار داریم، افزود: تلاش ما باید بر این باشد که برنامه هایی در خور شأن نظام، انقلاب و دولت برگزار کنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم استفاده از ظرفیت هنرمندان و اهالی قلم در برنامه های دهه فجر

لزوم استفاده از ظرفیت هنرمندان و اهالی قلم در برنامه های دهه فجر