مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 دی 1401 ساعت 00:052023-01-19فرهنگي

میزبانی لرستان از سه رویداد بزرگ فجر


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: در دهه فجر امسال و بهمن ماه استان میزبان رویداد بزرگ فیلم، موسیقی و جشنواره هنرهای تجسمی فجر خواهد بود.

- منصور احمدی بیست و نهم دی ماه در جلسه شورای اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان که با محوریت برنامه های دهه مبارک فجر در سالن شهید حیدریان این اداره کل برگزار شد، با بیان اینکه امروزه در کشور شاهد پیشرفت های بسیاری در همه زمینه ها هستیم، اظهار کرد: رمز پیروزی انقلاب انگیزه الهی و وحدت بوده و دهه مبارک فجر از ایام بسیار مهمی است که باید اهمیت آن بیش از پیش تبیین شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه های مختلفی در شهرهای استان با اولویت مناطق محروم در نظر گرفته شده است، افزود: امسال در چهل و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر برای هشتمین سال متوالی با هدف نشاط آفرینی در جامعه میزبان جشنواره فیلم فجر خواهیم بود که همواره با استقبال بسیار خوب دوستداران سینما، فیلم سازان و هنرجویان سینمایی لرستان مواجه شده است.

احمدی در ادامه از برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی فجر طی بهمن ماه سال جاری در لرستان خبر داد و افزود: آثار راه یافته در شهرستان ها به استان در این جشنواره در قالب نمایشگاه های مختلف در معرض دید علاقه مندان به رشته های مختلف تجسمی در استان قرار خواهد گرفت و از آثار برتر تقدیر به عمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی لرستان از سه رویداد بزرگ فجر

میزبانی لرستان از سه رویداد بزرگ فجر