مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 دی 1401 ساعت 02:502023-01-19اجتماعي

مدرسه هیچ گاه «تعطیل» نیست/ در شرایط گوناگون چه کنیم تا آموزش متوقف نشود؟


عضو هیئت علمی دفتر تالیف کتاب های درسی ابتدایی و متوسطه نظری سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به تدوین «راهنمای عمل آموزش ترکیبی» اظهار کرد: - مدرسه هیچ گاه تعطیل نیست/ در شرایط گوناگون چه کنیم تا آموزش متوقف نشود؟ عضو هیئت علمی دفتر تالیف کتاب های درسی ابتدایی و متوسطه نظری سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به تدوین راهنمای عمل آموزش ترکیبی اظهار کرد: پیام راهنمای عمل آموزش ترکیبی این است که مدارس هیچ گاه تعطیل نیستند و اگر بنابه هرعلتی تعطیل شدند، چگونه باید آموزش را پیش ببریم.

حسن حزرخانی در گفت وگو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی کشور ذیل دفاتر تالیف دو راهنما به نام راهنمای عمل آموزش ترکیبی تولید کرده است اظهار کرد: این راهنماها ناظر به این موضوع هستند که در فضا و در دوران جدید که فناوری و امکانات مجازی آمده اند و آموزش را متحول کرده اند، ما بایستی چه رویکردی را در پیش بگیریم، چه برنامه هایی را اجرا و چه اقداماتی انجام دهیم تا از این فرصت بهترین بهره را ببریم.

وی افزود: این راهنماها تولید شده اند و هفته گذشته نیز دوره ای برای اشاعه، تبیین و تدریس این راهنماها برای مدرسان استانی در هفته گذشته با حضور روسای بخش های مربوطه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدرسه هیچ گاه «تعطیل» نیست/ در شرایط گوناگون چه کنیم تا آموزش متوقف نشود؟

مدرسه هیچ گاه «تعطیل» نیست/ در شرایط گوناگون چه کنیم تا آموزش متوقف نشود؟