مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 دی 1401 ساعت 08:462023-01-20سياسي

چهلم شهید مدافع امنیت در قم برگزار شد+تصاویر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، چهلمین روز شهادت، طلبه بسیجی حسن مختارزاده شب گذشته بعد از نماز مغرب و عشا در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) برگزار شد.

در این مراسم اقشار مختلف مردم شهر قم در کنار زائران حرم مطهر حضور داشتند و به خانواده این شهید ارادت خود را نشان دادند.

آیت الله سید محمد مهدی میرباقری عضو مجلس خبرگان رهبری طی سخنانی با تأکید بر اینکه آیات الهی قرآن کریم در مواقف متعددی چرایی شکل گیری صحنه های سخت و لزوم ورود به درگیری های سنگین و نیز عوامل شکست را به خوبی تبیین نموده است، اظهار داشت: آیات الهی همواره بر بازشناسی نقاط قوت و ضعف ها و دقت بر اصلاح نقاط ضعف تأکید نموده است و برای اینکه وادی ایمان را درک کنیم و مؤمن بمانیم، باید ریشه ابتلائات مسیرمان را به خوبی بشناسیم.

وی با بیان اینکه این امتحانات و ابتلائات مختص به امت خاصی نیست و تمام امت ها برای رسیدن به وادی ایمان از میدان امتحانات و ابتلائات عبور نموده اند، یادآور شد: وادی ایمان با حرف به دست نمی آید؛ نیازمند گذر از امتحانات سخت و عبور از آزمون های الهی هستیم.

وَلَقَدْ فَتَنَّا الَّذِینَ مِنْ قَبْلِهِ ، این ابتلائات، سختی و امتحان بر سر راه وادی ایمان برای بازشناسی صف صادقین و کاذبین در تجلی ایمان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهلم شهید مدافع امنیت در قم برگزار شد+تصاویر

چهلم شهید مدافع امنیت در قم برگزار شد+تصاویر