مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 دی 1401 ساعت 08:552023-01-20سياسي

شریعتی: تمام مسیر ترانزیت تجاری اروپا در منطقه دیگر امنیت نخواهد داشت


اگر سپاه به صورت رسمی در زمره گروه های تروریستی اروپا قرار بگیرد، نیروهای آن ها از نظر ما تروریستی خواهند بود و تمام مسیر ترانزیت تجاری اروپا دیگر امنیت نخواهد داشت.

- مالک شریعتی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس درباره اقدام پارلمان اروپا در قرار دادن نام سپاه پاسداران در فهرست آنچه که آنها سازمان های تروریستی می نامند، گفت: واقعیت این است که غربی ها تقریباً در تمام طراحی هایشان در منطقه در یک دهه اخیر شکست خورده اند، به ویژه همان طرحی که برای خاورمیانه جدید، آمریکایی ها داشتند و خانم کاندولیزا رایس مدت ها قبل این را اعلام کرده بود و نتیجه اش شد طراحی برای تشکیل داعش در منطقه.

وی افزود: غربی ها در طرح تشکیل گروهک تروریستی داعش هم شکست خوردند و عامل اصلی شکست را جمهوری اسلامی ایران و نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می دانند و عملاً خودشان اذعان کردند که هفت هزار میلیارد دلاری نیز که در منطقه هزینه کرده بودند؛ بدون هیچ دستاوردی در منطقه به هدر رفت.

شریعتی ادامه داد: خروج آمریکایی ها از عراق با قدرت گرفتن جریان شیعی در عراق همراه بود و خروج آنها از افغانستان هم مفتحضانه بود و بدون هیچ نتیجه ای پایان پذیرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شریعتی: تمام مسیر ترانزیت تجاری اروپا در منطقه دیگر امنیت نخواهد داشت

شریعتی: تمام مسیر ترانزیت تجاری اروپا در منطقه دیگر امنیت نخواهد داشت