مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 دی 1401 ساعت 09:202023-01-20اجتماعي

بارش باران در هرمزگان خسارتی نداشت/کشاورزان مراقب سرمازدگی محصولاتشان باشند


مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: کشاورزان با توجه به هشدار کاهش دما بین سه تا هشت درجه سانتیگراد در این استان اقدامات لازم را برای محافظت از محصولات انجام دهند.

- ایسنا/هرمزگان مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: کشاورزان با توجه به هشدار کاهش دما بین سه تا هشت درجه سانتیگراد در این استان اقدامات لازم را برای محافظت از محصولات انجام دهند.

مهرداد حسن زاده در گفت و گو با ایسنا، افزود: همچنین پوشاندن نهال های جوان در برابر سرما و تنظیم دمای گلخانه ها، مرغداری ها و دامداری ها به همراه تنظیم رطوبت درون آن ها از جمله کارهایی است که بایستی انجام شود.

وی با بیان اینکه علاوه بر موارد گفته شده مدیریت مصرف انرژی و رعایت الگوی مصرف و داشتن مصرف بهینه انرژی هم مد نظر مردم باشد، اظهار کرد: با توجه به پیش بینی های اداره کل هواشناسی هرمزگان شرایط دریا در روزهای آینده مواج بوده و به همین دلیل از مردم تقاضا داریم در این شرایط آب و هوایی از شنا در دریا خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: علاوه بر آن وزش باد شدید شمال شرقی در محدوده 50 کیلومتر بر ساعت با احتمال گرد و خاک و افزایش ارتفاع موج در محدوده 200 سانتیمتر (7پا) در شرق خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان وجود دارد که می تواند منجر به آسیب قفس های پرورش ماهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش باران در هرمزگان خسارتی نداشت/کشاورزان مراقب سرمازدگی محصولاتشان باشند

بارش باران در هرمزگان خسارتی نداشت/کشاورزان مراقب سرمازدگی محصولاتشان باشند