مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 دی 1401 ساعت 10:452023-01-20ورزشي

هیات های ورزشی به جای مانع تراشی، از تیمداری بخش خصوصی حمایت کنند


سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران به برخی روسای هیات های ورزشی که به جای حمایت از تیمداری بخش خصوصی در ورزش استان، مانع تراشی و سنگ اندازی می کنند، - ایسنا/مازندران سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران به برخی روسای هیات های ورزشی که به جای حمایت از تیمداری بخش خصوصی در ورزش استان، مانع تراشی و سنگ اندازی می کنند، به طور جدی هشدار داد.

عادل عالیشان دیشب در حاشیه جلسه رفع مشکلات حقوقی ورزشگاه شهید چمران آمل در جمع خبرنگاران، گفت: متاسفانه برخوردهای سلیقه ای توسط روسای برخی هیات های ورزشی باعث بی انگیزگی سرمایه گذار بخش خصوصی برای ادامه کار و تیمداری می شود.

وی افزود: انتظار هست که رؤسای هیات های ورزشی استان جدا از این نوع رفتارها و برخوردها پرهیز کنند و تمام قد در راستای برطرف کردن مشکلات آنها کارگشایی و مانع زدایی کنند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران، تصریح کرد: از تشکیل و حضور تیم هایی که با حمایت بخش خصوصی و شرکت ها در لیگ برتر ورزش مردان و زنان از شهرهای مازندران شرکت کردند، باعث افتخار است و در شرایطی که بخش دولتی و ادارات ورزش و جوانان توان مالی برای حمایت و تیمداری در سطح کشوری را ندارند، نباید با رفتارهای سلیقه ای، درخواست های نامشروع و حس پشیمانی به سرمایه گذار و حامی بخش خصوصی در حمایت از ورزش و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیات های ورزشی به جای مانع تراشی، از تیمداری بخش خصوصی حمایت کنند

هیات های ورزشی به جای مانع تراشی، از تیمداری بخش خصوصی حمایت کنند