مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 دی 1401 ساعت 11:002023-01-20اقتصادي

نخل داران خرما را به راحتی نفروشند/ آموزش 30 مهارت برای فرآوری خرما


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر گفت: در زمینه مهارت آموزی صنعت نخلداری استان بیش از 30 حرفه مهارتی در راستای فرآوری و بسته بندی محصولات خرما بر اساس استانداردهای جهانی تدوین شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالمجید دراهکی شب گذشته در آیین انعقاد تفاهم نامه مهارت آموزی نخلداران استان بوشهر اظهار داشت: در راستای توسعه صنعت خرما و ارتقا دانش و مهارت نخلداران برای نخستین بار در کشور تفاهم نامه همکاری بین آموزش فنی و حرفه ای، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی و صندوق بیمه روستاییان و عشایر استان بوشهر منعقد شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر با بیان اینکه فعالان حوزه خرما و نخیلات در استان بوشهر گواهینامه مهارت بین المللی دریافت خواهند کرد اظهار داشت: برای توسعه و بهره وری بهینه از صنعت خرما در استان بوشهر زمینه مهارت آموزی نخلداران استان در بیش از 30 حرفه مهارتی در راستای تولید بهتر و بسته بندی محصولات بر اساس استانداردهای جهانی تدوین شده است.

وی با بیان اینکه تمامی نخلداران و فعالان حوزه خرما و نخیلات در راستای این تفاهم نامه از سوی صندوق بیمه روستاییان و عشایر استان پس از مهارت آموزی تحت پوشش کامل بیمه درمانی قرار خواهند گرفت افزود: جلوگیری از هدر رفت زمان در حوزه مهارت آموزی کشاورزی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخل داران خرما را به راحتی نفروشند/ آموزش 30 مهارت برای فرآوری خرما

نخل داران خرما را به راحتی نفروشند/ آموزش 30 مهارت برای فرآوری خرما