مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 دی 1401 ساعت 11:252023-01-20سياسي

نماینده مجلس: «سپاه» تأثیرگذارترین سازمان در زمینه مقابله با بحران های کشور است


نماینده مردم بافت، رابر و ارزوییه در مجلس شورای اسلامی در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیامی صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، صمدالله محمدی نماینده مردم شریف بافت، رابر و ارزوییه در مجلس شورای اسلامی در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است: بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ وَأَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّهٍ وَمِنْ رِبَاطِ الْخَیْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّکُمْ.

* سوره انفال آیه 60 اخیرا پارلمان اروپا در اقدامی سیاسی و متاثر از فشارهای لابی آمریکایی و صهیونیستی اقدام به لایحه قراردادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان های تروریستی رای مثبت داد .

نهاد مقدس سپاه که نشأت گرفته از تفکر الهی و دوراندیشی معمار کبیر انقلاب است، به عنوان شجره طیبه ریشه در تاریخ اسلام و به فرماندهی ائمه اطهار خصوصا سید و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین بوده و با هجمه یزید صفتان و شمر منشان عالم دست از آرمان های متعالی و جهان شمول خود بر نمی دارد .

همه مخالفان و معاندان این نهاد مقدس بدانند با تصویب اینگونه لوایح هیچ خللی در راهبرد و ماموریت سپاه ایجاد نخواهد شد و فرماندهان و مسؤولان و کارکنان سپاه با عزمی راسخ اهداف نظام مقدس جمهوری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: «سپاه» تأثیرگذارترین سازمان در زمینه مقابله با بحران های کشور است

نماینده مجلس: «سپاه» تأثیرگذارترین سازمان در زمینه مقابله با بحران های کشور است