مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 دی 1401 ساعت 11:362023-01-20بين الملل

دیدار مخفیانه رییس سیا با زلنسکی و حمایت آمریکا از بازپس گیری کریمه


رییس سیا، اواخر هفته گذشته به طور مخفیانه از کی یف بازدید کرد تا ولادیمیر زلنسکی را در مورد برنامه های احتمالی روسیه مطلع سازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، رییس سازمان سیا هفته گذشته مخفیانه با رییس جمهوراوکراین، ولادیمیر زلنسکی در کیف ملاقات کرد.

روزنامه واشنگتن پست به نقل از منابع دولت آمریکا مدعی شد، ویلیام برنز، رییس سیا، اواخر هفته گذشته به طور مخفیانه از کی یف بازدید کرد تا ولادیمیر زلنسکی را در مورد برنامه های احتمالی روسیه مطلع سازد.

در نشریه آمده است: " برنز اواخر هفته گذشته مخفیانه از پایتخت اوکراین بازدید کرد تا ولادیمیر زلنسکی را در مورد فرضیات خود در مورد برنامه های نظامی روسیه در هفته ها و ماه های آینده مطلع سازد.

به گفته افراد مطلع، زلنسکی و مقامات ارشد اطلاعاتی اوکراین درباره مدت زمانی که کی یف می تواند روی کمک های آمریکا و سایر کشورهای غربی پس از کسب رای اکثریت جمهوری خواهان در مجلس نمایندگان آمریکا حساب کند، بحث کردند.

به گفته این نشریه، زلنسکی و دستیارانش با این تصور که حمایت دولت بایدن از کی یف کاهش نخواهد یافت و مکانیسم تامین مالی اضطراری حداقل تا ماه جولای یا آگوست ادامه خواهد داشت، از نشست خارج شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار مخفیانه رییس سیا با زلنسکی و حمایت آمریکا از بازپس گیری کریمه

دیدار مخفیانه رییس سیا با زلنسکی و حمایت آمریکا از بازپس گیری کریمه