مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 دی 1401 ساعت 12:102023-01-20سياسي

نماینده مجلس: تصویب یک قانون ناقص بر کل کشور اثر می گذارد


نماینده مردم شهرستان های بیرجند، خوسف و درمیان با اشاره به اثرگذاری یک قانون ناقص بر کل کشور گفت: جامعه تشنه شنیدن پاسخ مسئولان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خوسف، حسین خسروی اسفزار نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری شهرستان خوسف شرکت کرد.

وی در جمع جوانان شهرستان خوسف اظهار داشت: جامعه تشنه شنیدن جواب های مسئولین است و عدم اجرای برخی مصوبات سفر استاندار موجب نارضایتی مردم شده است.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مصوبات سفر استاندار به دو شهرستان خوسف و درمیان و دهگردشی ها را از فرمانداران مطالبه کرده ایم و پیگیر اجرای مصوبات آن هستیم.

   خسروی اسفزار یادآور شد: مهمترین وظیفه نماینده حضور در صحن علنی و کمیسیون های تخصصی است که باید در تصویب قوانین عالمانه عمل کند، زیرا تصویب یک قانون ناقص روی کل کشور اثر می گذارد.

وی با بیان اینکه کار اجرایی را باید از وطایف نماینده مجلس جدا کرد، گفت: حدود 40 درصد از درآمد دولت به صندوق توسعه ملی که قلک تمام مردم ایران است واریز می شود.

نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: 15 درصد از این درآمد در میادین نفتی هزینه و بخشی برای یارانه ها و بخشی به اجرای طرح رتبه بندی معلمان و بخشی به بدهی دولت قبل اختصاص پیدا م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: تصویب یک قانون ناقص بر کل کشور اثر می گذارد

نماینده مجلس: تصویب یک قانون ناقص بر کل کشور اثر می گذارد