مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 دی 1401 ساعت 12:252023-01-20سياسي

نماینده مجلس: افراطگرایی در کشور نفوذ کرده است


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه اجماع جهانی علیه جمهوری اسلامی ایران در حال گسترش است، گفت: ما در داخل کشور، عده ای از افراطیون را هم داریم که ساز خود را می زنند و امیدواریم قوه عاقله بر افراطی گرایی پیروز شود تا نتیجه این ندانم .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از شفقنا، مرتضی محمودوند در خصوص روند مذاکرات وین، اظهار کرد: دولت دوازدهم و سیزدهم هر دو به دنبال این بودند که این مذاکرات انجام شود اما متاسفانه به دلایل مختلفی از جمله، زیاده خواهی طرف مقابل، این مساله مسکوت ماند و این زیاده خواهی، باعث تعلل و تاخیر روند مذاکرات شد و یکی از اهداف حوادث اخیر که رهبر انقلاب از آن به عنوان جنگ ترکیبی یاد کرد، اجماع جهانی علیه جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: این اجماع جهانی علیه ایران که در حال گسترش است، به واسطه جریان های غربی است که می دانند جمهوری اسلامی ایران به پیشرفت فوق العاده ای در حوزه هسته ای رسیده است.

امروز تمام این تنش ها فقط به خاطر فعالیت های هسته ای در اراک، بوشهر و فردو نیست بلکه موضوع مهم بلکه رسیدن به نقطه اوج تکنولوژی است که دانشمندان جوان ما به آن رسیدند.

وی تصریح کرد: جریانات تقابلی و کشورهای غربی که در مقابل جمهوری اسلامی قرار گرفتند، دو دسته هستند؛ یک دسته از آنها به صورت افراطی به دنبال ساق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: افراطگرایی در کشور نفوذ کرده است

نماینده مجلس: افراطگرایی در کشور نفوذ کرده است