مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 دی 1401 ساعت 12:322023-01-20فرهنگي

حضور کارگردان قزوینی فیلم «کمپانی» در فستیوال های بین المللی


فیلم کوتاه «کمپانی» اثر کارگردان قزوینی منتخب بهترین فیلم های کوتاه بین المللی در فستیوال سینمایی «کورن وال انگلستان» شد و در بخش مسابقه انتخاب برترین فیلم کوتاه سال جدید در فستیوال «پاپی جسپر آمریکا» با فیلم های شاخصی از سرتاسر دنیا به رقابت می پردازد.

- حضور کارگردان قزوینی فیلم کمپانی در فستیوال های بین المللی ایسنا/قزوین فیلم کوتاه کمپانی اثر کارگردان قزوینی منتخب بهترین فیلم های کوتاه بین المللی در فستیوال سینمایی کورن وال انگلستان شد و در بخش مسابقه انتخاب برترین فیلم کوتاه سال جدید در فستیوال پاپی جسپر آمریکا با فیلم های شاخصی از سرتاسر دنیا به رقابت می پردازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به گفته ایلنازسادات خیرخواه کارگردن فیلم کوتاه کمپانی این فیلم منتخب بهترین فیلم های کوتاه بین المللی در فستیوال سینمایی کورن وال انگلستان شد.

کمپانی همزمان در بخش مسابقه انتخاب برترین فیلم کوتاه سال جدید در فستیوال پاپی جسپر آمریکا با فیلم های شاخصی از سرتاسر دنیا به رقابت می پردازد.

کمپانی که تهیه کنندگی مشترک انجمن سینمای جوانان ایران دفتر قزوین و ایلنازسادات خیرخواه تولید شده است پیش از این در فستیوال گاسپاریلا آمریکا ، فستیوال ریل ایشین کانادا حضور داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور کارگردان قزوینی فیلم «کمپانی» در فستیوال های بین المللی

حضور کارگردان قزوینی فیلم «کمپانی» در فستیوال های بین المللی