مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 دی 1401 ساعت 13:552023-01-20سياسي

امام جمعه چرام: بابت خدمات متعدد از سپاه متشکریم/ انتقاد از وضعیت نامناسب راه ها


در مجموع وضعیت جاده های ارتباطی شهرستان چرام مطلوب نیست از جمله جاده های نامناسب بخشی از جاده اصلی چرام به دهدشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چرام، حجت الاسلام سید نورالله افشار در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر چرام اظهار کرد: پارلمان اروپا با تصویب قطعنامه ای خواستار قرار گرفتن نام سپاه در فهرست موسوم به تروریستی شده است تا به زعم خودشان تحریم ها علیه تهران تشدید شود.

وی گفت: خدمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به کشور و مردم ایران بی شمار است از سپـــاه پاسداران بابت خدمات متعدد  متشکریم برای انتقام های سخت، برای دفاع از مردم، برای نابودی داعش، برای گروه های جهادی در سیل و زلزله، برای ضربه زدن به جاسوسها و گاندوها، برای امنیت پروازها، برای حفظ تمامیت ارضی کشور در برابر تجزیه طلبها، برای مدافعان وطن، برای مدافعان حرم، برای بسیج مردم و محرومیت زدایی ها، برای موشکهایی که امنیت و ایران عزیز را حفظ کردند.

  وی گفت: برای قدرت فضایی و ماهواره های امید، برای حفظ امنیت آبهای نیلگون خلیج فارس، برای تبدیل ایران به یکی از 10 قدرت نظامی جهان از سپاه بابت همه خدمات به جبهه توحید و انقلاب اسلامی متشکریم.

این خطیب جمعه افزود: اقدام پارلمان اروپا علیه سپاه از روی استیصال است اقدام اروپایی ها نشان داد که آن ها  ابزار دیگری برای تحت فش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه چرام: بابت خدمات متعدد از سپاه متشکریم/ انتقاد از وضعیت نامناسب راه ها

امام جمعه چرام: بابت خدمات متعدد از سپاه متشکریم/ انتقاد از وضعیت نامناسب راه ها