مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 دی 1401 ساعت 14:012023-01-20اقتصادي

دانشگاه آزاد یزد در حوزه مهارت و کارآفرینی برتر کشور شد


دانشگاه آزاد اسلامی یزد به جهت فعالیتهای خلاقانه و اجرای طرح های متنوع در حوزه مهارت و کارآفرینی در بین واحدهای داشگاهی به همراه دانشگاه آزاد اصفهان و خراسان، - سه استان برتر کشور در حوزه مهارت شد.

محمدرضا دهقانی اشکذری رییس دانشگاه آزاد یزد در این رابطه گفت: یکی از نیازهای جامعه، دانشجویان فارغ التحصیلی هست که مهارت لازم برای ورود به بازار کار داشته باشند و بر این اساس دانشگاه آزاد یزد با برگزاری نشست های مختلف با فعالان اقتصادی، صاحبان صنایع و کارآفرینان مهارت های مورد نیاز را تشخیص داده است.

وی افزود: با فعالیت چشمگیر، کوشش پیگیر، همراه با صداقت و اهتمام پرسنل دانشگاه جهت پیشبرد و اهداف و سیاست های مهارت آموزی در دانشگاه آزاد اسلامی، طرح مهارت یار تدوین شد تا فردایی شکوفاتر را برای فرزندان این سرزمین رقم بزند.

به گفته این مسئول، اجرای این طرح و تلاش هاو فعالیت های موثر، سبب اعتلای مجموعه معاونت فنی حرفه ای، مهارتی و کاربنیان شد، شعف و دلگرمی را به جامعه هدیه داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد یزد، دهقانی با اشاره به کسب عنوان برتری دانشگاه آزاد یزد در حوزه مهارت و کارآفرینی در جریان همایش مدیران دانشکده های مهارت و کارآفرینی کشور، تاکید کرد: اقدامات انجام شده موجب کارآمدی و و شایستگی و توسع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه آزاد یزد در حوزه مهارت و کارآفرینی برتر کشور شد

دانشگاه آزاد یزد در حوزه مهارت و کارآفرینی برتر کشور شد