مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 دی 1401 ساعت 14:252023-01-20سياسي

سفر وزیر جهاد کشاورزی به پل دختر به منظور افتتاح و کلنگ زنی چند طرح کشاورزی


وزیر جهاد کشاورزی به منظور افتتاح و کلنگ زنی چند طرح و بازدید از برخی پروژه ها در حوزه کشاورزی به شهرستان پلدختر سفر کرد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پل دختر، سید جواد ساداتی نژاد امروز جمعه به اتفاق فرهاد زیویار استاندار لرستان در ابتدای سفر به لرستان با حضور در گلزار شهدای پلدختر با خواندن فاتحه و نثار شاخه های گل بر مزار شهیدان یاد خاطره آنان را گرامی داشت و با آرمان های شهدای سرافراز میهن اسلامی تجدید میثاق کرد.

 بازدید از ایستگاه پمپاژ و کلنگ زنی طرح آبیاری تحت فشار روستای رنگین بان، کلنگ زنی (احداث) کارخانه تولید و اصلاح بذر سراب جهانگیر و فاز اول آبیاری تحت فشار واشیان، بازدید از استحصال ماهی های خاویاری در روستای چم گز، ایستگاه پمپاژ زیودار و باغات انجیر و اراضی آسیب دیده از سیل سال 1398  از  برنامه های سفر یک روزه وزیر جهاد کشاورزی به شهرستان پل دختر است.

مدیر جهاد کشاورزی پل دختر در حاشیه اجرای این برنامه ها در گفت و گو با خبرنگار فارس در پل دختر اظهار کرد: ایستگاه پمپاژ رنگین بان در سیل فروردین ماه سال 1398 تخریب شد که برای تغییر و جابجایی آن مبلغ 163میلیارد ریال هزینه و پیش بینی می شود در سال  زراعی جاری به بهره برداری برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر وزیر جهاد کشاورزی به پل دختر به منظور افتتاح و کلنگ زنی چند طرح کشاورزی

سفر وزیر جهاد کشاورزی به پل دختر به منظور افتتاح و کلنگ زنی چند طرح کشاورزی