مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 دی 1401 ساعت 14:302023-01-20سياسي

آل هاشم بار دیگر خبرساز شد/ اقامه نماز جمعه با لباس سپاهی+ تصاویر


حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم امروز در محکومیت اقدام اروپا علیه سپاه با لباس سپاهی نماز جمعه این هفته تبریز را اقامه کرد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم، امام جمعه تبریز که بارها به دلیل کارهای نو ، در صدر اخبار قرار گرفته است، این بار نیز با ابتکاری نو در محکومیت اقدام اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بر تن کردن لباس مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نماز جمعه این هفته (30 دی 1401) را اقامه کرد.

وی با اشاره به اقدام پارلمان اروپا در تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران اظهار کرد: امروز من هم با اجازه سردار فرماندهی سپاه عاشورا لباس سپاهی بر تن کردم، و با افتخار اعلام می کنم من هم یک سپاهی هستم و این همان لباس افتخار و شجاعت و شرف است و همگان بدانند دشمنان نمی توانند در مقابل سپاه بایستند.

    آل هاشم با بیان اینکه پارلمان اروپا در اقدام ناشایست و نمایشی خود، سپاه را در لیست سازمان های تروریستی قرار داده است، افزود: این اقدام در بعد تبلیغاتی شاید کارکرد داشته باشد وگرنه در میدان عمل هیچ نتیجه ای ندارد.

  امام جمعه تبریز ادامه داد: جناب اروپا یادت رفته است که در سال 2019 ترامپ سپاه را در لیست تروریستی قرار داده بود! مگر چه اتفاقی اقتاد که شما می خواهید همان مسیر تنش را ادا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آل هاشم بار دیگر خبرساز شد/ اقامه نماز جمعه با لباس سپاهی+ تصاویر

آل هاشم بار دیگر خبرساز شد/ اقامه نماز جمعه با لباس سپاهی+ تصاویر