مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 دی 1401 ساعت 14:402023-01-20سياسي

در اغتشاشات اخیر مثلث عبری، عربی و غربی شکست خورد


مثلث عبری، عربی و غربی در اغتشاشات داخل کشور شکست خورد و به همین دلیل آن ها با تروریست خواندن سپاه می خواهند به مزدوران داخلی اعلام کنند که ما پشت سر شما هستیم و فضای کشور ما را ملتهب نگاه دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نطنز ،حجت الاسلام محمد یعقوبی امام جمعه نطنز در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به اقدام پارلمان اروپا در تصویب قطعنامه تروریست خواندن سپاه پاسداران اظهار داشت: اقدام پارلمان اروپا بسیار مسخره و مضحک است که نیروی رسمی یک کشور را تروریست بخواند، اروپا با این کار می خواهد افکار عمومی دنیا را منحرف و تحت تاثیر قرار دهد.

 وی افزود: اروپا در مخمصه جنگ اوکراین با روسیه به بن بست رسیده و از سمتی با حمایت از اوکراین فکر می کرد در جنگ با روسیه پیروز می شود و با این حرکات قصد دارد افکار عمومی اروپا و دنیا را منحرف کند.

یعقوبی تصریح کرد: اروپا در برجام نتیجه نگرفت و به همین دلیل قصد دارد  با این اقدامات از ما امتیاز بگیرد، آن ها فکر می کنند اگر سپاه، ارتش، رییس جمهور یا دادستان ما را تحریم یا یک نهاد ما را تروریست بخوانند جمهوری اسلامی مجبور می شود در برابر آن ها  تمکین کند، اما کور خوانده اند.

 خطیب جمعه نطنز گفت: مثلث عبری، عربی و غربی در اغتشاشات داخل کشور شکست خورد و به همین دلیل آن ها با این حرکت می خواهند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در اغتشاشات اخیر مثلث عبری، عربی و غربی شکست خورد

در اغتشاشات اخیر مثلث عبری، عربی و غربی شکست خورد