مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 دی 1401 ساعت 14:452023-01-20سياسي

تحریم سپاه وجاهت بین المللی ندارد


امام جمعه موقت بوشهر با اشاره به تحریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و طرح اروپا برای قرار دادن نام سپاه در فهرست گروه های تروریستی گفت:این اقدام فاقد وجاهت بین المللی است.

- ایسنا/بوشهر امام جمعه موقت بوشهر با اشاره به تحریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و طرح اروپا برای قرار دادن نام سپاه در فهرست گروه های تروریستی گفت:این اقدام فاقد وجاهت بین المللی است.

حجت الاسلام سید غلامرضا هاشمی 30 دی در خطبه های نماز جمعه این هفته بوشهر با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با مداحان به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) اظهار کرد: خطای محاسباتی دشمن ناشی از نبود شناخت کافی دشمنان از مردم و اعتقاد و عقایدشان باعث شده تا حضور حماسی مردم در عرصه های مختلف این نقشه ها را خنثی کند.

وی افزود: دشمن از تمام ابزار سیاسی، نظامی و اقتصادی خود استفاده کرده تا بتواند مردم را از مسیر عقایدشان دور کند، اما همچنان ناتوان بوده است.

امام جمعه موقت بوشهر نبود ایمان در دل دشمنان، نبود محاسبات معنوی دشمنان و توکل مردم ایران بر خدا را را از عوامل خنثی کردن توطئه های دشمنان دانست و گفت: اعتقاد مردم ایران این است که هرکس دین خدا را یاری کند خدا هم او را یاری و مدد می کند و دشمن این نکته را هیچ گاه مورد نظر خود قرار نمی دهد که مردم ایران با اتکا به ایمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم سپاه وجاهت بین المللی ندارد

تحریم سپاه وجاهت بین المللی ندارد