مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 دی 1401 ساعت 15:052023-01-20ورزشي

تایید رسمی ارتباط فدراسیون فوتبال الف.الف!


مدیر پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: اسکوچیچ به خاطر 400 هزار تومان اینترنت داخلی نداشت.

- جی پلاس، مجتبی خورشیدی در مورد دلیل حضورش در تیم ملی فوتبال ایران در دوره ریاست شهاب عزیزی خادم در فدراسیون فوتبال اظهار داشت: پیش از آمدن به فدراسیون فوتبال سعادت دیدار با دراگان اسکوچیچ را نداشتم اولین روز حضور من در ساختمان پک اسکوچیچ دید و فریاد راه انداخته و به من گفت اینترنت ندارم ابتدا تصور کردم او برای خط خارجی اش اینترنت ندارد اما دیدم اینترنت داخلی ندارد و از دوستان سوال کردم که چرا این قصه پیش امده و چقدر هزینه اینترنت داخلی است که گفتند 300، 400 هزار تومان.

مدیر پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: روز اولی که اسکوچیچ را دیدم متوجه شدم به خاطر 300، 400 هزار تومان اینترنت داخلی ندارد.

دلیل نگرفتن اینترنت داخلی برای اسکوچیچ را پرسیدم که چرا این کار را انجام نمی دهید که صدای مربی خارجی در نیاید که پاسخ دادند هزینه نداریم و عبارتی را به کار بردند که شاید درست نباشد من در اینجا بگویم.

اگر اکنون اینترنت بخریم باز هم قصه بی پولی ادامه دارد پس از این اتفاق به فکر رفتم تا ببینم با این وضعیت باید چه کاری انجام بدهیم.

به همین دلیل از یکی از دوستان و آشنایان خود خواستم برای دیدار به ما وقت بدهد آن فرد هم اعلام کرد تا دو هفته آینده نمی تواند به م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تایید رسمی ارتباط فدراسیون فوتبال الف.الف!

تایید رسمی ارتباط فدراسیون فوتبال الف.الف!