مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 دی 1401 ساعت 15:302023-01-20سياسي

ضرورت آگاهی جوانان از تاریخ ایران پیش از انقلاب


امروز نوجوانان و جوانان باید شرایط ایران قبل از انقلاب اسلامی را مطالعه کنند تا بدانند کشور در چه وضعیتی قرار داشت.

- ایسنا/خراسان جنوبی امام جمعه بیرجند گفت: امروز نوجوانان و جوانان باید شرایط ایران قبل از انقلاب اسلامی را مطالعه کنند تا بدانند کشور در چه وضعیتی قرار داشت.

حجت الاسلام و المسلمین سیدعلیرضا عبادی، امروز 30 دی در خطبه های نماز جمعه بیرجند با تبریک میلاد امام محمدباقر(ع) با اشاره به قانون کاپیتولاسیون، اظهار کرد: اروپایی ها همچون گذشته پاسخ این اقدام خود را دریافت خواهند کرد اما مایه تأسف است که انسان های خود را ارزان می فروشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امام جمعه بیرجند بیان کرد: جایگاه مردم پیش از انقلاب موجب شرمندگی است چراکه در حالی که قرآن با صراحت می فرماید بیگانگان حق دخالت در امور مسلمین ندارند اما در آن دوران بر همه امور ملت ایران حکومت داشتند و درآمدهای کشور را غارت و چپاول می کردند و از ایران حق توحش می گرفتند.

عبادی با بیان اینکه دوران قبل، حین و بعد از انقلاب سه فصل جداگانه نیست بلکه این ها یک سنت است، تصریح کرد: برطبق روایات، در هر جایگاهی که قرار داریم مسئول کارها، عمل و سکوت مان هستیم و در سرنوشت جامعه نقش داریم؛ لذا باید احساس مسئولیت کنیم و از این اصل نمی توان بگریزیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت آگاهی جوانان از تاریخ ایران پیش از انقلاب

ضرورت آگاهی جوانان از تاریخ ایران پیش از انقلاب