مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 دی 1401 ساعت 15:302023-01-20سياسي

دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای انقلاب است


دهه فجر فرصت مناسبی برای جهاد تبیین است، در این دهه مبارک چهار محور اصلی که سوال برای جوانان و نسل امروز است شامل چرایی انقلاب، - چگونگی انقلاب، دستاوردهای انقلاب و اینکه آینده انقلاب چه می شود تبیین شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در خطبه های نماز جمعه 30 دی ماه کرج با اشاره به اقدام پارلمان اروپا در مقابل سپاه گفت: این اقدام پارلمان اروپا را دخالت در امور کشور خود می دانیم چرا که این حرکت در واقع جنگ رسانه ای است و خود دشمنان می دانند که حرف بی ربطی زده اند.

وی با بیان اینکه مگر می شود نیروی نظامی رسمی یک کشور را در لیست تروریستی قرار داد، افزود: دشمنان بدانند که سپاه در دل مردم است و با این تهمت و حرف ها فاصله ای بین مردم و سپاه ایجاد نمی شود چرا که مردم ایران به لباس سبز پاسداری افتخار می کنند.

نماینده ولی فقیه در البرز تصریح کرد: چقدر پارلمان اروپا بدبخت شده که با ضد انقلاب ها، منافقین علیه ایران اسلامی مشق شب می نویسد و فکر می کند با این موج و فشار سیاسی برجام را می تواند به نفع خود احیا کند .

حسینی همدانی با بیان اینکه اگر سپاه و اقدامات سردار شهید سلیمانی نبود امروز خود اروپا از عملیات های تروریستی داعش درامان نبود، خاطرنشان کرد: اگر مرزبانی ایران اسلامی نبود به واسطه هجوم مواد مخدر، زندگی در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای انقلاب است

دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای انقلاب است