مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 دی 1401 ساعت 15:302023-01-20سياسي

تروریست خواندن سپاه نشانه درماندگی غرب است


امام جمعه عنبرآباد با اشاره به تصویب قطعنامه اتحادیه اروپا و تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این اقدام، نشانه شکست، درماندگی و استیصال در تلاش های نافرجام غرب در ضربه زدن به مردم ایران عزیز است.

- حجت الاسلام حمید بامری امروز 30 دی ماه در خطبه های نماز جمعه با توصیه به رعایت تقوای الهی و در ادامه مباحث تربیتی گفت: سعه صدر یکی از مهمترین ارزش های اخلاقی است که والدین در مراحل تربیت دینی فرزندان باید به آن آراسته شوند.

وی افزود: صبر و سعه صدر والدین در برابر اقتضائات سنی فرزندان، ضمن اینکه باعث جلوگیری از خشونت می شود؛ توانمندی فرزندان را در حل مسائل آینده مربوط به خودشان را به دنبال خواهد داشت.

بامری تفاهم والدین در شیوه رفتار و تربیت فرزند را مهم دانست و افزود: آسیبی که فرزندان از ناهماهنگی والدین در مسیر تربیت می بینند بیشتر از آسیبی که ممکن است در روش اشتباه تربیتی یکی از والدین ببینند، لذا عدم تفاهم والدین بر سر موضوعات و شیوه های تربیتی فرزند، اقتدار آنها را در برابر فرزند خدشه دار خواهد کرد.

وی با اشاره به حلول ماه رجب و تبریک میلاد امام باقر علیه السلام عنوان کرد: در فرهنگ اسلامی، ماه رجب از حرمت ویژه ای برخوردار است و باید از آن بهره فراوان برد و در شأن آن رسول مکرم اسلام فرمودند: ماه رجب را به خاطر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تروریست خواندن سپاه نشانه درماندگی غرب است

تروریست خواندن سپاه نشانه درماندگی غرب است