مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 دی 1401 ساعت 16:002023-01-20سياسي

ائمه جمعه استان اردبیل در نمازجمعه چه گفتند؟


ائمه جمعه استان اردبیل از قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط پارلمان اروپا در لیست تروریستی انتقاد کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، نمازجمعه این هفته (سی ام دی ماه 1401) در شهرستان ها و شهرهای مختلف استان اردبیل برگزار شد.

سپاه پاسداران اتقلاب اسلامی از ارکان مهم نظام است حجت الاسلام جابر عزیزی، امام جمعه بیله سوار در خطبه های این هفته نماز عبادی، سیاسی و دشمن شکن جمعه این شهرستان، ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی و تبریک فرارسیدن ماه رجب؛ تقوا را تنها راه نجات بشریت از مهلکات و مسائل و مشکلات این عالم دانست و اظهار کرد: ماه رجب بهترین زمان برای تقوامداری و نزدیک شدن به ارکان تقوا و دوستی با ذات اقدس الهی است.

وی با اشاره به فضایل و فیوضات معنوی ماه رجب افزود: این ماه، فرصت استثنایی برای نزدیک شدن برای درگاه باری تعالی است و عمل به فرایض مخصوص این ماه نورانی و مبارک به کرار در احادیث و روایات مورد تاکید جدی قرار گرفته است.

امام جمعه بیله سوار به خشم و شکست راهبردی غرب در جنگ ترکیبی علیه انقلاب اسلامی تصریح کرد: دشمنان ایران قوی در دوران پسا آشوب، به شدت درصدد محاصره دیپلماتیک نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و به اذعان اندیشکده های خود در این راستا از شش راهبرد اساسی جهت عملیاتی کردن این توطئه شوم خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائمه جمعه استان اردبیل در نمازجمعه چه گفتند؟

ائمه جمعه استان اردبیل در نمازجمعه چه گفتند؟