مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 دی 1401 ساعت 16:012023-01-20سياسي

آیت الله دژکام: کوچک ترین حرکت اسراییل تعجیل در نابودی خودش است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، آیت الله لطف الله دژکام در خطبه نماز جمعه امروز گفت: اگر بررسی کنیم متوجه می شویم عموم انبیا بر سر قضیه حاکمیت فرمان خداوند در جامعه بشری با دشمنان خداوند دعوا داشته اند و این مسئله دقتی لازم دارد؛ چرا که اکنون در دنیا کسانی که قدرت دارند دلشان نمی خواهد این حاکمیت برای خداوند ثابت شود، همین امروز هم این دعوا وجود دارد.

وی افزود: ما می گوییم بنده خدا هستیم و جز این را نمی پذیریم؛ ما ایمان آورده ایم، اما تمدن غرب غیر از این را می گوید و می خواهد نظر خودش را به دنیا تحمیل کند.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه خدا در مورد حاکمیت الهی و اولیاء الهی از همه امتحان می گیرد، یا فرمان می بریم یا نافرمانی می کنیم و راه دیگری می رویم، ادامه داد: امروز ما معتقدیم مطابق روایات مقبوله عمر بن حنظله از امام صادق (ع) حاکمیت الهی در زمان غیبت از طریق فقیه جامع الشرایط در جامعه ثابت می شود و مجتهد نیابت از امام زمان (عج) دارد.

امام زمان از جانب خدا حاکم است و در زمان غیبت آن بزرگوار فقیه و مجتهد به نیابت از ایشان حکومت می کند؛ لذا هر حرفی را به بهانه اینکه کسانی خوششان می آید و طرفداری می کنند نباید زد، اگر کسی در بحث توحید در حاکمیت متزلزل شد و مستکبرین مجال را برای حکومت الهی تنگ کردند باید فردای قیامت پاسخگو باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله دژکام: کوچک ترین حرکت اسراییل تعجیل در نابودی خودش است

آیت الله دژکام: کوچک ترین حرکت اسراییل تعجیل در نابودی خودش است