مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 دی 1401 ساعت 16:102023-01-20سياسي

شهرداری قوی و آگاه به مصالح شهر برای دزفول انتخاب شود


انتخاب شهرداری قوی و آگاه به مصالح شهر برای دزفول ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دزفول، حجت الاسلام حسین عبدالهی امروز در خطبه های نمازجمعه دزفول در مصلای امام علی(ع) همگان را به رعایت تقوای الهی دعوت کرد و با اشاره به رویدادهای پیش رو در این شهر اظهار کرد: انتخاب شهرداری قوی و آگاه به مصالح شهر برای دزفول ضروری است.

وی در ادامه برخی از ویژگی های مهم برای انتخاب شهردار را برشمرد و تصریح کرد: باید از سوی شورای شهر، شهرداری قوی و آگاه به مصالح فرهنگی، عمرانی و فرهنگی برای دزفول انتخاب شود.

امام جمعه موقت دزفول با بیان اینکه شهرداری دزفول فعلا با سرپرست اداره می شود، گفت: منافع و مصالح شهرمان ایجاب خواهد کرد که شهرداری قوی انتخاب شود و اعضای شورا با انتخابی شایسته از این مرحله حساس به خوبی عبور کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت گرانی و بی ثباتی قیمت ها در بازار تاکید کرد: مردم در سرگردانی بزرگی به سر می برند و سوالات زیادی در خصوص دلیل تغییر روزانه قیمت اجناس دارند که دولتمردان باید به این سوالات پاسخ دهند.

عبداللهی به قیمت های نجومی خودرو نیز اشاره کرد و افزود: برای مردم قابل هضم نیست که خودرو معضل همه دهه های زندگی آنها شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری قوی و آگاه به مصالح شهر برای دزفول انتخاب شود

شهرداری قوی و آگاه به مصالح شهر برای دزفول انتخاب شود